fredag den 11. januar 2013

Intro til blog og Kost emne

Hej læsere. Jeg har lavet denne blog, for at skabe et sted. Hvor folk kan give hinanden gode råd om træning.  alt er tilladt. Så længe det er relevant og det viser hensyn over for de andre læsere/blogger.

for lige at starte et emne op. Kunne vi tale om kost/madplaner. Personligt er jeg elendigt til at lave en ordenlig kost, hvilket giver mig nogle dårligere resultater i centeret, ikke at jeg ikke for noget ud af min træning. Bare at det kunne blive bedre. Jeg vil meget gerne modtage nogle råd og gerne links, der er relevante inden for dette emne. Det plager mig meget at min træning bliver stærkt påvirket af min dårlige kost. som man siger Workout, er kun 1/3 og kost er 2/3 af hvor meget man for ud af det.

Forklaring på kostplan/madplan til Workout
 Ens kostplan skal lægges omhyggeligt efter, hvilket område du vil sætte fokus på. fx. hvis du vil bygge muskler, kan det være nødvendigt at indtage, flere kalorier end du forbrænder. Dog er det ikke end undskyldning for at spise usundt, da man skal sætte fokus på at få et overskud i de rigtige kost elementer. Hvis du vil bygge muskler, er det vigtigt at få mange proteiner (flere end det anbefalede). Dette kan du gøre igennem tun. rejer, kylling, kalkun og evt. andet kød så længe det er magert.



Whey 100 er det protein pulver jeg bruger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar